Úvod > > Vápník a hubnutí

Vápník a hubnutí

Pokud se vyhýbáte výrobkům s obsahem vápníku, je na čase přivítat pochoutky s nízkým nebo nulovým obsahem tuku zpět do svého života, protože tyto výrobky mohou podpořit účinky diety!

Studie z roku 2003 ukázala, že účastníci, kteří konzumovali jídla bohatá na vápník jako součást nízkokalorické diety, zhubli o asi 20 procent více, než ti, kteří jen snížili příjem kalorií.

Vápník pomáhá dvěma způsoby

Ti, kteří konzumovali jídla bohatá na vápník, byly dvakrát tak úspěšní při udržování svalové hmoty. Toto je zásadní věc, když držíte dietu - chcete ztratit tuk, nikoliv svaly. Svaly pomáhají spalovat kalorie, ale ty často při hubnutí nemohou fungovat správně.

Důležité je také, na kterých místech ztratili tuk. Ztratili o 8 procent břišního tuku více než ti, kteří nejedli jídla obsahující vápník. Břišní tuk je mnohem nebezpečnější než tuk uložený v jiných oblastech těla.

Obézní jedinci, kterých se většina jejich hmotnosti koncentruje v oblasti břicha jsou vystaveni většímu riziku vzniku vážných zdravotních onemocnění.

Snížil se obvod pasu

Více vápníku v stravě pomohlo snížit obvod pasu u účastníků, kteří jedli stravu s obsahem vápníku. Zdá se, že dostatek vápníku může nastartovat tělo, tak aby efektivněji spalovalo tuk, a může dokonce snížit množství nového vyprodukovaného tuku.

Poučení z příběhu o vápníku je abyste nepřestali konzumovat výrobky obsahem vápníku jako mléko a jogurty, když držíte dietu. Strava bohatá na vápník, může pomoci Vašemu úsilí zhubnout.

Hodnocení obsahu
Bez hodnocení
Související produkty