Úvod > > Jak na vypadávání vlasů v těhotenství?

Jak na vypadávání vlasů v těhotenství?

Během těhotenství prochází žena psychickými i fyzickými změnami. Nárůst hmotnosti, nucení na zvracení, nedostatečné nebo nadměrné množství spánku, výkyvy nálad, ranní nevolnosti, to je jen několik změn, kterým čelí těhotné ženy. Všechno je to hlavně kvůli hormonálním změnám v těle. Podobně, i vypadávání vlasů je během těhotenství běžný problém. Nedostatek vitamínů a kyseliny listové jsou považovány za hlavní příčiny padání vlasů.

Prostředky na léčbu vypadávání vlasů v těhotenství

Kyselina listová

Během těhotenství se může růst vlasů zvýšit, stejně se však zvyšuje i vypadávání vlasů. Strava bohatá na kyselinu listovou udržuje těhotnou ženu zdravou. Současně pomáhá při růstu a vývoji děťátka. Kyselina listová podporuje tvorbu vlasových buněk. Proto také zvyšuje růst vlasů během těhotenství a dělá je pevnými.

Čočka, špenát, kapusta, červená řepa, růžičková kapusta, kedlubny, brokolice, chřest, fazole, luštěniny, obiloviny a citrusové plody jsou bohaté na kyselinu listovou.

Prenatální vitamíny

Jsou to speciálně namíchané multivitaminy pro těhotné a kojící ženy. Je to výživový doplněk bohatý na různé živiny jako je kyselina listová, vápník a železo, takže vyrovnává nedostatek těchto prvků ve stravě těhotné ženy. Prenatální vitaminy jsou složené z vitamínů a minerálů, které léčí vypadávání vlasů v těhotenství.

Železo

Při léčbě vypadávání vlasů v těhotenství pomáhají i potraviny a ovoce a zelenina bohaté na železo. Železo totiž zvyšuje průtok krve a posiluje tvorbu vlasových buněk.

Fazole, špenát, loupané proso (jáhly), pískavice, kapusta, mrkev, tofu, cizrna, zelené fazolky, sója, mandle a rozinky jsou potraviny bohaté na železo a dokáží léčit vypadávání vlasů v těhotenství a podpořit růst vlasů.

Vápník

Potraviny bohaté na vápník ochraňují těhotné ženy před nemocemi. Pro zdravé tělo a vlasy přidejte do stravy potraviny bohaté na vápník.

Mléčné výrobky s nízkým obsahem tuku, ryby, řepa, pečené drůbeží stehýnka, zelená listová zelenina jako je špenát, brokolice, listy pískavice, listy tuřínu a hřebíčky jsou některé z potravin bohatých na vápník.

Přidejte do těhotenské stravy tyto prvky, vyléčte si vypadávání vlasů během těhotenství a podpořte růst vlasů.

Hodnocení obsahu
Bez hodnocení