Úvod > Reklamace - jak postupovat

Reklamace - jak postupovat

V případě, že chcete reklamovat výrobek z jakéhokoliv důvodu, nejrychlejší způsob reklamace je následující:

Z vlastního emailu nám odešlete zprávu na adresu reklamacie zavinac biome

Zpráva by měla obsahovat:

  • Předmět zprávy uveďte: Reklamace + číslo Vaší objednávky
  • Obsah zprávy uveďte: Podrobný popis závady, důvod reklamace
  • Příloha zprávy : Pokud to situace vyžaduje, poprosíme o zhotovení fotodokumentace závady a o připojení fotky k mailu

Toto je nejspolehlivější možná cesta, jak co nejrychleji vyřídit Vaši reklamaci. Naše reklamační oddělení se bude Vaší reklamací zabývat okamžitě po obdržení zprávy.

Máte velmi dobré produkty. Komunikace byla velmi příjemná a celkově jsem spokojená. Určitě budu u Vás nakupovat i nadále. 

Petra, Praha

Další reference zákazníků