Úvod > Reklamace - jak postupovat

Reklamace - jak postupovat

Příjemně mě oslovila kvalita komunikace a odbornost. Dostatečné znalosti o prodávaných produktech jsou pro mě zárukou, že zboží dostanu ze správných rukou. Oceňuji i pomoc při výběru produktů. Vřele doporučuji i ostatním. 

Jarmila, Jihlava

Další reference zákazníků

V případě, že chcete reklamovat výrobek z jakéhokoliv důvodu, nejrychlejší způsob reklamace je následující:

Z vlastního emailu nám odešlete zprávu na adresu reklamacie zavinac biome

Zpráva by měla obsahovat:

  • Předmět zprávy uveďte: Reklamace + číslo Vaší objednávky
  • Obsah zprávy uveďte: Podrobný popis závady, důvod reklamace
  • Příloha zprávy : Pokud to situace vyžaduje, poprosíme o zhotovení fotodokumentace závady a o připojení fotky k mailu

Toto je nejspolehlivější možná cesta, jak co nejrychleji vyřídit Vaši reklamaci. Naše reklamační oddělení se bude Vaší reklamací zabývat okamžitě po obdržení zprávy.