menu close

Reklamace - jak postupovat

V případě, že chcete reklamovat výrobek z jakéhokoliv důvodu, nejrychlejší způsob reklamace je následující:

Z vlastního emailu nám odešlete zprávu na adresu reklamacie zavinac biome

Zpráva by měla obsahovat:

  • Předmět zprávy uveďte: Reklamace + číslo Vaší objednávky
  • Obsah zprávy uveďte: Podrobný popis závady, důvod reklamace
  • Příloha zprávy : Pokud to situace vyžaduje, poprosíme o zhotovení fotodokumentace závady a o připojení fotky k mailu

Pokud budete odesílat zboží zpět, přidejte ke zboží vyplněný reklamační formulář - reklamační formulář

Toto je nejspolehlivější možná cesta, jak co nejrychleji vyřídit Vaši reklamaci. Naše reklamační oddělení se bude Vaší reklamací zabývat okamžitě po obdržení zprávy.

Zde zadejte hledané slovo nebo výraz. Poté klikněte na lupu nebo stlačte ENTER.