Biome platobné možnosti

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky, upravují práva a povinnosti mezi Nutrigen Laboratories Inc., org. zl. dále jen "prodávající" a kupujícím při dodávkách zboží a jsou závazné mezi smluvními stranami uzavírají kupní smlouvu a jsou považovány za součást všech kupních smluv. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím, ve kterém kupující souhlasí se všeobecnými obchodními podmínkami, vzniká už zasláním objednávky od kupujícího. Kupující může svou objednávku zaslat mailem nebo přes internetový obchod. Každá takto zaslaná objednávka je pro kupujícího a prodávajícího závazná.

Prodávající se zavazuje dodávat kupujícímu zboží, které je objednané kupujícím přes internetový obchod nebo ze speciálních nabídek, dohodnutých mezi kupujícím a prodávajícím. Speciální nabídky prodávajícího jsou pro kupujícího pouze orientační, resp. nezávazné, dokud nejsou výslovně ve smlouvě nebo v obchodní korespondenci oběma stranami odsouhlaseno a potvrzené.

Objednání zboží

Objednání zboží, může kupující uskutečnit prostřednictvím elektronického obchodu na stránce www.biome.cz nebo e-mailem.

Objednávka zaslaná e-mailem musí obsahovat název obchodní firmy a fakturační adresu odpovídající údajům zapsaných v obchodním rejstříku nebo obchodní evidenci, IČ a DIČ pokud bylo kupujícímu přiděleno, dodací adresu kupujícího (kam chce kupující zboží doručit), pokud je odlišná od fakturační adresy, jméno, telefon nebo e-mail osoby oprávněné za kupujícího jednat, které bude zasláno potvrzení objednávky, jméno a telefon osoby která bude přijímat zboží, pokud je odlišné od osoby objednávající

Objednávka musí být zaslána z oficiálního firemního mailu. Prodávající je oprávněn ověřit si u kupujícího objednávky e-mailem nebo telefonicky

Zrušení objednávky

Po odeslání objednávky má kupující možnost zrušit objednávku do 2 hodin od odeslání objednávky. Zrušení uskuteční kupující e-mailem - zašle na obchod@biome.cz. Následně prodávající zašle potvrzení o zrušení objednávky.

Objednací doba

Prodávající přijímá objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím elektronického obchodu a e-mailu.

Expedice zboží / Dodání zboží:

Zboží, které je skladem se expeduje následující den od doručení objednávky. Zboží je následně distribuován Českou poštou .

Spolu s dodaným zbožím je doručena kupujícímu i faktura, která slouží zároveň jako dodací a záruční list. Na těchto dokladech je vždy uvedena identifikace a množství zboží které kupující obdržel. Pokud kupující doklady nenašel, je povinen to neprodleně oznámit prodávajícímu.

Ceny

Ceny uvedené v našem internetovém obchodě jsou platné v době objednání zboží. Prodejní cena je vždy zřetelně vyznačena pro příslušný druh zboží ve faktuře.

Prodávající je oprávněn upravit ceny v případě změny kurzu, při výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek od výrobců a ostatních dodavatelů zboží, dopravy a dalších složek nákladů v závislosti na nových podmínkách. O těchto cenových úpravách je prodávající povinen kupujícího předem informovat vhodným způsobem např. zveřejněním na našich webových stránkách www.biome.cz

Platební podmínky

Prodávající si vyhrazuje právo vyžadovat platbu v hotovosti (dobírka) nebo platbu předem.

Záruky a postup při reklamaci

Kupující je povinen ihned při přebírání zásilky zkontrolovat úplnost dodávky podle dodacího listu nebo jiného dokladu.

Kupující je povinen zkontrolovat zásilku hned po doručení. V případě, že kupující zjistí, že zboží je mechanicky poškozeno, je povinen tuto skutečnost oznámit dopravci a za jeho přítomnosti zkontrolovat stav zboží. V případě zjištění poškození zboží je povinen kupující vyhotovit záznam o rozsahu a povaze poškození zboží, jehož správnost potvrdí dopravce. Na základě takto vyhotoveného záznamu doručeného prodávajícímu může následně prodávající poskytnout odstranění vady zboží, slevu na zboží nebo v případě neodstranitelných vad zboží dodat kupujícímu nové zboží.

Pokud po vybalení a důkladné kontrole dodaného zboží podle dodacího listu nebo jiného dokladu, zjistí kupující rozdíl v množství, barvě nebo záměně druhu zboží a pod., tak se následně řídí postupem při reklamaci.

Postup při reklamaci

Pokud kupující zjistí nekompletnost dodávky nebo záměnu sortimentu, je povinen ohlásit tyto skutečnosti do dvou pracovních dnů od převzetí zboží . Jinak je dodávka považována za kompletní a bez chyb.

Kupující může využít reklamační list, který je na webových stránkách prodávajícího. Kupující je povinen při reklamaci uvést tyto náležitosti: číslo faktury nebo dodacího listu, podrobný popis závady nebo poškození zboží, uvedení kontaktní osoby a tel. čísla této osoby, která bude oprávněna jednat.

Nedostatky jednoho dílu dodaného zboží neopravňují k reklamaci celé zásilky, ledaže nezávadná část dodávky je tímto pro kupujícího nepoužitelná.

Výměnu zboží v záruční lhůtě je možné udělat pouze v případě, že byl prodávajícímu výrobek zaslán zpět kompletní, v originálním balení, s veškerým příslušenstvím a přesným popisem závad. Reklamovaný výrobek musí být prodávajícímu odeslán včetně kopie originálu účetního a dodacího dokladu. Místem plnění záruky je sídlo prodávajícího.

Záruka se vylučuje při chybách způsobených nepřiměřeným používáním, skladováním a neodborným zacházením se zbožím ze strany kupujícího

Kupující je povinen prodávajícímu reklamovat vady zboží bez zbytečného odkladu podle podmínek uvedených v příslušných ustanoveních obchodního zákoníku. Reklamace na zjevné závady (nekompletnost výrobku, prasklý plast, poškrábaný povrch akceptuje prodávající do 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud je na zboží poskytována záruka, musí být reklamace uplatněna do konce záruční doby, která je uvedena na záručním listě. Po uplynutí záruční doby zaniká právo na uplatnění reklamace. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. V případě, že kupující není konečný spotřebitel, prodlužuje se záruční doba o počet dnů , které uplynuly mezi zakoupením zboží u prodávajícího a předáním zboží konečnému spotřebiteli.

Na všechny druhy dodávaného zboží, pokud není stanoveno jinak, poskytuje prodávající standardní záruku v zákonem stanovené délce.

Náklady na přepravu reklamovaného zboží k prodávajícímu hradí kupující. Náklady na přepravu zpět ke kupujícímu hradí prodávající.

Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy kupujícím, který je spotřebitel

Ve smyslu ustanovení § 12 zákona O ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji (zákon č.. 108/2000 Sb.) Má kupující právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 7 pracovních dnů ode dne převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby, přičemž je nezbytné, aby byl v uvedené lhůtě doručen dopis o odstoupení od smlouvy prodávajícímu.

Zboží je kupující spotřebitel povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, prodávající může vrácenou cenu snížit o tomu odpovídající částku. Peníze budou vráceny kupujícímu spotřebiteli do 15 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy kupujícím.

Prodávající není povinen po uplynutí zákonem stanované lhůty 7 dnů (zákon č.. 108/2000 Sb) přijmout na reklamaci nevyčištěný nebo jinak znečištěný tovar neodpovídající hygienickým standardem.

Kupující bere na vědomí skutečnost, že pokud jsou se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že pokud dojde k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy podle § 12 zákona č. 108/2000 Sb, darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit s ním související poskytnuté dárky.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vznikne kupujícímu kredit, který na jeho žádost bude odeslán na jím uvedený účet, a to nejpozději do 15 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy.


Odstoupení od smlouvy kupujícím, který je podnikatel

V případě, že kupující je podnikatel, může být kupujícímu nabídnuto náhradní odstoupení od kupní smlouvy v závislosti na stavu vráceného zboží, ušlé záruce a aktuální ceny vráceného zboží. Stav zboží je zhodnocen prodávajícím. V případě nedohodnutí podmínek akceptovatelných pro obě strany bude zboží vráceno na náklady prodávajícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.
 

Obsah stránek

Informace poskytnuté na portálu www. biome.cz mají pouze informativní charakter a nemohou být a ani nejsou míněny jako náhrada za profesionální lékařskou péči. Pokud máte nebo se domníváte, že budete mít zdravotní problémy, vždy je konzultujte se svým praktickým nebo odborným lékařem.

Závěrečná ustanovení

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny v těchto všeobecných obchodních podmínkách je splněna umístěním na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.

V případě, že je kupní smlouva uzavřena v písemné formě , jakákoliv její změna musí mít písemnou formu.

Prodej se řídí podle aktuální platné legislativy SR.

Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že si tyto všeobecné obchodní podmínky přečetl av celém rozsahu s nimi souhlasí

V Bratislave, dne 1.1. 2012